Не просто подяка: чому важливо завжди залишати чайові у подорожах
Джерело:
Travel PulseУ більшості випадків споживач на свій розсуд вирішує залишати чи не залишати чайові працівникам різних сфер. Однак зараз спеціалісти у галузі туризму наголошують на особливій важливості такої підтримки.
Зараз, коли увесь світ потроху повертається до подорожей після тривалої перерви, серйозні зміни у сфері туризму стають особливо помітними. Саме тому у цей час мандрівникам вкрай важливо підтримувати працівників ресторанів, готелів та інших закладів.
Це цікаво Відпочинок на будь-який смак: чому мандрівники обирають мережу готелів Otium в Туреччині
Чому потрібно давати чайові
Генеральний директор компанії-розробника додатку для відгуків та безготівкових чайових Ерік Плам визначив причини залишати чайові у подорожах. Він назвав їх необхідністю та пріоритетом.
Необхідність залишати "на чай" полягає у тому, що працівники сфери послуг, особливо у час пандемії, часто отримують мінімальну заробітну платню і дуже розраховують на додатковий дохід у вигляді чайових. Працюючи з людьми та забезпечуючи мандрівникам комфортні умови відпочинку, вони ще й наражають не небезпеку власне здоров'я. Саме тому потурбуватися про них так, як вони турбуються про нас, ніколи не буде зайвим.
Пріоритет – це спосіб залишити чайові так, щоб не лише зробити добру справу, а й отримати власну вигоду. Кожен із нас хотів би отримати кращий столик у ресторані, комфортніший номер та якісніше обслуговування. Якщо дати працівникам "на чай" ще до того, як отримати послугу, персонал також захоче подякувати вам та забезпечити найкращим з можливого.
Навіщо залишати "на чай" у подорожах / Фото Pexels
Як залишати чайові у подорожах
Визначтеся, як саме ви хочете залишати чайові. Зараз це можна зробити не лише за допомогою готівки, а й безконтактним способом у спеціальних додатках.
Якщо ви обираєте перший варіант, перед мандрівкою потурбуйтеся про те, щоб мати достатньо готівки різного номіналу у місцевій валюті. Так ви завжди зможете залишити саме стільки, скільки вважаєте за потрібне, без метушні та незручних ситуацій.
Дивіться також Головні помилки туристів, які відпочивають на "все включено"
За можливості залишайте "на чай" більше на свята та у напружені дні, коли персоналу доводиться працювати понаднормово через велику завантаженість та наплив людей. Це дуже підтримає працівників, а вам додасть кілька бонусів до карми.