Любителі вечірок і хитруни: 5 типів туристів, які бісять працівників готелів
Під час омріяного відпочинку кожен мандрівник сподівається на турботу та комфорт в готелі. Але є такі гості, після візиту яких працівники й навіть власники готелів залишаються не надто задоволеними.
Любителі вечірок
Деякі гості полюблять влаштовувати гучні святкування прямо в готельному номері. Зазвичай такі вечірки досить шумні і заважають іншим відвідувачам.
Читайте також Відпочинок у Єгипті: особливості кожного з головних курортів популярної країни
У найгіршому випадку працівникам потім доводиться буквально збирати кімнату "зі шматочків" – адже від під час таких вечірок нерідко псують майно.
Ніколи не забувайте, що кімната в готелі призначена виключно для спокійного відпочинку. Щоб танцювати, слухати гучну музику та вживати алкоголь є бари та ресторани.
Ті, хто приводить зайвих людей
Інколи працівники готелів зіштовхуються з надто економними мешканцями. Такі люди намагаються оселити у своєму номері "додаткових" постояльців.
Наприклад, у двомісний номер з окремими ліжками можуть розмістити 4 людини. Або не повідомити про те, що приїхали з дитиною і вона потребує додаткове ліжко за окрему плату.
Деякі гості намагаються оселити у кімнаті додаткових людей / Фото Unsplash
Беруть те, що погано лежить
Деякі недобросовісні мандрівники не гребують майном готелю. Вони можуть вкрасти з кімнати рушники, халати, склянки та інші речі. Зазвичай такі люди ще й хваляться тим, як нажилися на чужому.
Думають, що косметичні засоби – чудовий сувенір
Особливо економні туристи не хочуть купувати близьким подарунки з подорожі. Натомість вони беруть всі миючі засоби та косметику, яку їм дають в номері.
Дехто просить про новий набір засобів щодня – щоб забрати додому якомога більше маленьких пляшечок.
Актуально Краще перестрахуватися: чому потрібно завжди перевіряти багаж після посадки
Хитруни
Існують люди, які хочуть за маленькі гроші отримати розкішний номер. Вони часто намагаються обманути працівників.
Такі люди замовляють найдешевшу кімнату, заїжджають у неї, навмисно ламають техніку чи меблі, а потім вимагають переселити їх до кімнати більш високої категорії. Працівники готелю рідко можуть довести, що саме цей турист зламав річ.
Однак у більшості готелів вже знають про цю схему шахрайства і змушують порушників нести відповідальність.
До літа ще далеко, але у відпустку хочеться вже? Є вихід – забронюйте тур до Туреччини, Єгипту, Греції, Іспанії або Чорногорії на літній сезон 2022. Coral Travel пропонує вигідні умови бронювання на найпопулярніші напрямки.