Такі слова й фрази потрібні, щоб пасажири не здогадувалися, про що йдеться. Кожна команда має власний набір "таємних" фраз, однак деякі трапляються частіше на інші.
Цікаво Чому відпочинок у Болгарії стане справжнім відкриттям: умови раннього бронювання турів
Якщо поруч з вами сидить Боб
Якщо ви почули, що стюардеси розмовляють про якогось Боба, це може не бути реальне ім'я людини. Часто словом "Боб" називають "найкращого пасажира на борту" – людину, яка спілкувалося з персоналом ввічливо та приємно.
Усім подобаються ввічливі пасажири / Фото Unsplash
Гаряча кава
Ще одна версія секретної назви для приємних людей. Якщо хтось із бортпровідників або бортпровідниць розповідає, що у вашому ряду "гаряча кава", це не завжди значить, хто хтось п'є ароматний напій.
Іноді так називають приємного та хорошого пасажира, з яким приємно поспілкуватися.
Читайте також Заради безпеки пасажирів: розповіли, які павербенки не можна брати в літак
Навіщо це роблять
Екіпажу літака приємно спілкуватися з ввічливими та вихованими людьми. Інколи таким пасажирам можуть запропонувати додатковий напій чи страву або інший невеликий бонус.
Навіть якщо ввічливість і не принесе матеріальної винагороди, екіпаж буде уважнішим до такого пасажира й допоможе розв'язати проблеми.