Колишня бортпровідниця Стелла Конноллі пояснює, що найкраще обслуговування – на ранкових рейсах. За словами жінки, ці рейси рідше затримуються, а тому персонал має хороший настрій.

Цікаво Переваги пляжного відпочинку в Іспанії: особливості країни та головні курорти

Екіпаж літака також хоче вчасно потрапити до місця призначення й повернутися додому. До того ж "ранкові літаки" зазвичай набагато чистіші.

Якщо боїтеся турбулентності – літайте вранці

Ранкове повітря сприятливіше для польотів. У другій половині дня часто змінюється погода, відбуваються грози. Повітря стає ніби "вибоїстим", що спричиняє турбулентність.

У літаку можне бути різне ослуговування залежно від часу доби
Ранкові рейси вважають найкращими / Фото Unsplash

Попередьте про стиковочний рейс

Якщо у вас дуже мало часу на пересадку, не соромтеся про це сказати бортпровідникам. Вони можуть зробити оголошення про те, що пасажири, які мають стиковочні рейси, вийдуть першими.

Але не забудьте про ввічливість, коли будете просити про цю послугу. Адже персонал не зобов'язаний забезпечити вам "швидкий вихід" – це роблять суто через доброту.

До теми Чому в літаку потрібно замикати ручну поклажу на замок: ви цього не знали

Дізнайтеся більше про авіакомпанію Boeing: дивіться відео